سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :7
کل بازدید :78485
تعداد کل یاداشته ها : 42
103/2/7
9:42 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
مامان زینب[2]
تسنیم چشمه ای ست در بهشت.....

خبر مایه

بسم الله العشق....بسم الله النور...بسم الله نور علی نور

گل همیشه بهارم سلام.
بهار امسال برای ما با رنگ و بوی دیگری آغاز شد.با عطر دل انگیز وجود نازنینی که یک نگاه معصومانه اش را با دنیا عوض نمی کنم.
تسنیم زیبایم،
 تو نازنین بی نظیر، در کنار ما بر هفت سین دلمان نشستی و به شِکرخنده ای سال را برایمان نو کردی. فقط خدا می داند که چقدر شورانگیز بود، خواندن «یا مقلب القلوب» آن هنگام که تو، زیبای نازنینم را در آغوش گرفته بودم و از خدای مهربانم تمنای «حول حالنا» داشتم که حالم را روز به روز عاشقانه تر کند بر تو چشمه زلال بهشتی ام.
گلم!
هر روز بالنده تر می شوی و این یعنی هر روز بهار با عطری نو و تازه. و من هر روز شیفته تر می شوم بر دستهای کوچکی که حالا دیگر وقت ابراز محبت گونه هایم را لمس می کند و من غرق لذتی بی انتها تا عرش پر می کشم.
عطر بهار!
دوست دارم ثانیه به ثانیه ی بودنت را نفس بکشم. دوست دارم خدای مهربانم را در آغوش بگیرم هر زمان که با دستهای کوچکت بر من تکیه زده و مشق ایستادن می کنی. قدمهایت همواره استوار گل خوش عطر و بو....
حالا دیگر همه خانه را چها دست و پا و می گردی ، لمس می کنی، می چشی، تماشا می کنی و از کشف این همه تازه، ذوق می کنی. مادر به فدای ذوق کردنت که من غرق شعف می شوم از خنده های از ته دلت. لبت همیشه خندان چشمه پاک بهشتی ام.
عاقبت اولین مروارید در صدف دهان خوشبویت پیدا شد و من در مشهد الرضا سر تعظیم بر آستان مهر امام رئوف ساییدم برای این همه لطف خداوندی. شُکر شُکر شُکر. روزی هزاران بار شکر بر این همه الطاف کریمانه باز هم کم است اما مهربان خدایم می داند که من ذره ای هستم کوچک در برابر تمام خدائی اش و مادری لبریز عشق فرزند. باشد که آن کریم بی همتا بپذیرد این کمترین را به بزرگی و لطفش.
 بهار نارنجم!
دعا می کنم همه لحظه هایت بهاری باشد.
دعا می کنم بهترینها قرین لحظه های زندگی ات باشد.
دعا می کنم تا روزی که هستم تو باشی پدر باشد عشق باشد. کنار هم خوش باشیم.
دعا می کنم ..... دعا می کنم ..... دعا می کنم....... بهترین ها را بهترین ها را بهترین ها را برای تو برای پدرت که عاشقانه عاشقانه عاشقانه دوستمان دارد دوستش داریم
ترنجم!
زندگی کن و لبخند بزن، به خاطر کسانی که با لبخندت زندگی می کنند،
از نفست آرام می گیرند، به امیدت زنده هستند و با لحظه لحظه های بودنت، با نگاه چشمهای معصومت در دل و جانشان خاطره می سازند.
و من، برای تو که بوی بهشت می دهی بهترین ها را از خداوند طلب می کنم.

** خدایا! عزیزانم را در پناه خودت محفوظ بدار............آمین

خداوندا! تو را تا بی نهایت شکربر این همه نعمت......


آرزو دارم بهاران مال تو


شاخه های یاس خندان مال تو


ساده بودن های باران مال تو


آن خداوندی که دنیا آفرید


تا ابد همراه و پشتیبان تو

 


91/1/19::: 12:42 ع
نظر()