سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :3
کل بازدید :78376
تعداد کل یاداشته ها : 42
103/1/10
5:46 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
مامان زینب[2]
تسنیم چشمه ای ست در بهشت.....

خبر مایه

یا رب
برگ گلم سلام!
این پست یکی از تلخ ترین پست های دفتر خاطرات زندگی ماست. دوست نداشتم در این صفحه از تلخی های روزگار بنویسم اما، چه کنم نازنین که زندگی پر ماجرا....گاهی شیرین چون شهد و گاه تلخ همچون زهر.
ای کاش می شد بعضی صفحه های این کتاب، نخوانده باقی می ماند و بعضی روزها هرگز از راه نمی رسید.
عزیزِ دوست داشتنی ام!
امسال در آستانه روز مادر، مادری بزرگ و مهربان برای همیشه از میان ما رفت و ما حسرت زده ی تبریک روز مادر ماندیم.مادربزرگ نازنینم رفت تا در روز مادر مهمان سفره باکرامت مادر باشد و ما درمانده و غمگین تنها توانستیم شاهد این رفتن باشیم.
نازنین!
کلماتم جور نمی شوند برای بیان داغی که بر قلبم سنگینی می کند و تا عمق جان خسته ام را می سوزاند. هنوز باورم نمی شود که از نگاه مهربان مادربزرگ محروم شدیم. هنوز باور نمی کنم که چراغ خانه اش برای همیشه خاموش خواهد شد. و درِ خانه ای که مامن خاطرات کودکی ام بود برای همیشه بسته می شود. زیباترین و خاطره انگیزترین روزهای کودکی ام در کنار مهربانی های مادربزرگ و شمعدانی های پدربزرگ رقم خورده است.روزهایی که فارغ از دنیا و مافیها سوار بر نسیم خیال در کنار عزیزترین پدربزرگ و مادربزرگ دنیا بهترین های خردسالی ام نقش زده شد. نقشی ماندگار و دوست داشتنی.خاطرات روزهای زیبای کودکی به روشنی خورشید بر پیشانی روزهای زندگی ام می درخشند.
ایوان خانه مادربزرگ......نان و پنیر و سبزی عصرانه در کنار او و تماشای پدربزرگ در حال نوازش شمعدانی های سرخ و سفید حیاط. و تمام این روزهای خوش چه زود گذشت.
پدربزرگ که رفت نیمی از قلبم آتش گرفت اما دلم خوش بود به بودن مادربزرگ.
..... و مادربزرگ دوری پدربزرگ را بیش از دو سال طاقت نیاورد. حالا ما مانده ایم غریب و دلتنگ......
جانِ شیرینم!
عمر چون باد درگذر است. دعا می کنم طول عمر با عزت داشته باشی.
نازنین دخترم!
پدر بزرگ ها نعمت و مادربزرگ ها برکت زندگی ما هستند. دعا می کنم خدا پدربزرگها و مادربزرگهایت را برایت حفظ کند تا سالهای سال از دریا دریا محبتشان سیراب شوی.
من بهترین روزها و لحظه های کودکی ام را در کنار پدربزرگ و مادربزرگم گذرانده ام. باشد که خداوند روح بزرگشان را مورد رحمت واسعه خویش قرار دهد و مهمان سفره باکرامت مادر باشند.

 

مامان زینب نوشت:
* مادربزرگ ها و پدربزرگ هایم انسان های شریف و خوبی بودند که جای خالیشان تا همیشه در زندگی ام معلوم خواهد بود.
اگر دوست داشتید روحشان را به صلوات و فاتحه ای شاد کنید.


91/2/26::: 2:38 ع
نظر()